צה"ל מאשר: מטסינו תקפו היום (חמישי) במרחב רכס הבופור שבדרום לבנון, אתר ששימש לניהול מערך האש וההגנה של ארגון הטרור חיזבאללה. אתר זה הוא חלק מפרויקט תת קרקעי משמעותי שבעקבות תקיפות צה״ל הוצא מכלל שימוש.
באתר הותקפו מחבלים, אמצעי לחימה ופירים. מצה"ל נמסר: "קיום האתר והפעילות בו מהווה הפרה בוטה של ההבנות בין ישראל ללבנון. צה״ל ימשיך לפעול על מנת להסיר כל איום על מדינת ישראל וימנע כל ניסיון שיקום של ארגון הטרור חיזבאללה".
כזכור, מוקדם יותר היום פרסמנו כי חיל האוויר ביצע לפני זמן קצר שרשרת תקיפות כנגד מה שמקור ששוחח עם כתבנו אדיר לחקים כינה "יעד משמעותי מאוד" באזור נבטיה שבדרום לבנון.
במסגרת התיעודים ניתן לראות פטריות עשן שחור ולבן אשר עולות אחת לצד השנייה על קו הרכס ובין הבתים באזור המופצץ, כאשר ברקע נשמעים קולות מטוסי קרב ורעשי נפץ חזקים.
