תת-אלוף במילואים רם שמואלי, לשעבר טייס קרב וראש להק מודיעין בחיל האוויר התייחס היום (שלישי) בריאיון ב"ארבע" לתקיפות הנרחבות של חיל האוויר בתימן ביממה האחרונה, להשלכותיהן על המאבק מול איראן וליכולות המופלאות של חיל האוויר הישראלי כאשר לדבריו "ישראל יכולה לתקוף לבד באיראן".
"חיל האוויר עושה את מה שהוא צריך לעשות, פעולה חשובה מאוד, ואנחנו מחכים שהמטוסים יחזרו בשלום. צריך לזכור שאנחנו במלחמה עם איראן, וכל תקיפה בתימן היא מסר ישיר לטהראן", הסביר שמואלי.

תוך פחות מיממה: כוחותינו תקפו שוב יעדי טרור של החות'ים
"בשנה וחצי האחרונות, רוב השחקנים של איראן – חיזבאללה, סוריה, עיראק, תימן וחמאס – נפגעו קשות. נותרו להם שני כלים מרכזיים מלבד הגרעין: החטופים, שהם מנצלים עד תום, והחברה הישראלית, שהם מעודדים את הפילוג בה".
לדברי ראש להק המודיעין בחיל האוויר "הביצועים (של חיל האוויר) מרשימים ומורכבים ביותר. חיל האוויר מראה שהוא מסוגל לנהל מערכה של מספר ימים במרחקים גדולים, כמו המרחק לאיראן. שדות התעופה, שדות הנפט ומתקנים באיראן חשופים".
"גם אם מתקני הגרעין מוגנים, ישראל מוכיחה שהיא יכולה לפעול לבד", הבהיר טייס הקרב לשעבר, "התקיפות בתימן הן הקבלה למה שיכול לקרות בטהראן, וזה מסר חשוב. חשוב להדגיש שאנחנו לא תוקפים את העם האיראני, ששונא את משטרו, אלא את המשטר עצמו".
