המסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב נפתח הבוקר (שלישי) במגמה תנודתית, כאשר המדדים המרכזיים מציגים ירידות קלות. מדד ת"א 35 מאבד 0.2%, מדד ת"א 125 יורד ב-0.1%, מדד הבנקים משיל 0.2%, ואילו מדד הנפט והגז רושם עלייה של 0.5%.
במוקד המסחר ניצבות מניות התעופה המקומיות, שממשיכות לבלוט על רקע השפעות ביטחוניות על ענף התעופה. מניית אל על מזנקת בכ-4% וחותמת שמונה ימי עליות רצופים, עם תשואה שבועית מרשימה של 14%. העליות מגיעות בעקבות ביטולי טיסות מצד חברות זרות, לאחר פגיעת טיל סמוך לנתב"ג ביום ראשון – אירוע שהגביר את הביקוש לחברות ישראליות. גם מניית ישראייר מתחזקת ב-5% היום, עם עלייה מצטברת של 12% בשבוע החולף.

עוד בולטים במסחר: חברת אנלייט אנרגיה, שפרסמה הבוקר את דוחות הרבעון הראשון לשנת 2025. החברה הציגה זינוק חד של 316% ברווח הנקי, שהסתכם ב-102 מיליון דולר.
ההכנסות צמחו ב-39% והגיעו ל-130 מיליון דולר. החברה שמרה על תחזית ההכנסות השנתית, הצפויה לנוע בין 490 ל-510 מיליון דולר והביעה ביטחון ביכולתה להתמודד עם הסביבה הכלכלית המאתגרת, כולל מדיניות המכסים של ממשל טראמפ וחשש מהאטה כללית בכלכלה העולמית.
