שירות שיחות הווידאו הוותיק סקייפ הפסיק לפעול היום (שני) באופן רשמי, לאחר 22 שנות פעילות. מיקרוסופט הודיעה כי סגירת הפלטפורמה תאפשר לה לרכז את מאמציה בשירות Teams, במטרה לפשט את הצעות התקשורת שלה. משתמשי סקייפ יועברו אוטומטית לגרסה החינמית של Teams, תוך שמירה על פרטי ההתחברות, אנשי הקשר והצ'אטים הקיימים.
המשתמשים שאינם מעוניינים להמשיך עם Teams יוכלו לייצא את הנתונים שלהם מהשירות. מיקרוסופט ציינה כי נתונים שלא ייוצאו יימחקו בינואר 2026. ג'ף טפר, נשיא אפליקציות ופלטפורמות שיתופיות בחברה, אמר בהצהרה: "סקייפ הייתה חלק בלתי נפרד מעיצוב התקשורת המודרנית, ואנו גאים להיות חלק מהמסע."

סקייפ הושקה בשנת 2003 ונרכשה על ידי מיקרוסופט ב-2011 תמורת 8.5 מיליארד דולר. בשיאה, נהנו מהשירות כ-150 מיליון משתמשים חודשיים. אך עם השנים, ובעיקר בעקבות עליית זום בעידן הקורונה, מספר המשתמשים ירד לכ-23 מיליון בלבד. בין הסיבות לכך – חוסר התאמה של הפלטפורמה לעידן הסמארטפונים ושירותים מתקדמים יותר.
