כתב אישום הוגש היום (ראשון) נגד תושב לוד בן 24, שניסה לשדוד סניף דואר ברמת גן תוך שאיים על עובדות המקום באמצעות אקדח דמה. כתב האישום הוגש בתום חקירה מהירה של המשטרה, במהלכה נעצר החשוד ונמצאו ברשותו פרטי תחפושת ואקדח הדמה ששימשו אותו במהלך ניסיון השוד.
האירוע התרחש ב-21 באפריל בשעות הצהריים, בסניף דואר ישראל ברחוב בניהו שברמת גן. על פי ממצאי החקירה, החשוד הגיע רכוב על אופנוע עם ארגז שליחויות שמספרו מוסתר חלקית, כשהוא חובש קסדה, עוטה כפפות ומחזיק אקדח דמה מסוג קפצונים.

החשוד הסתובב דקות ארוכות בסביבת הסניף, ניגש לעובדת ששהתה מחוץ למקום, הציג את עצמו כשליח וביקש להיכנס. כשהעובדת פתחה את הדלת, החשוד שלף את האקדח, דחף אותה וניסה לפרוץ פנימה תוך שהוא צועק: "תביאי את הכסף, את הכסף!".
שני עובדים נוספים ששהו במקום הבחינו במתרחש, ואחת מהם לחצה על כפתור הזמזם שבעקבותיו החשוד נמלט מהמקום. כוחות משטרת בני ברק-רמת גן הוזעקו למקום, פתחו בסריקות ואספו ממצאים וראיות. החשוד אותר עוד באותו היום בביתו בלוד. במהלך חיפוש שנערך באופנוע שלו נמצא אקדח הדמה.

מעצרו של החשוד הוארך, ובסיומה של החקירה יחידת התביעות של מחוז תל אביב הגישה כתב אישום בגין תקיפה למטרת גניבה , דרישה באיומים של רכוש ובקשה למעצר עד תום ההליכים.
