accessibility-icon
share-icon
 צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

מיקרוסופט מזנקת בכ-10% לאחר דוחות רבעוניים חזקים 

תאיר אלטשולר

תאיר אלטשולר

ג אייר ה'תשפה (01.05.25)

0

like

0

dislike

מיקרוסופט פרסמה אמש את תוצאות הרבעון השלישי והציגה עלייה חדה בהכנסות וברווח למניה, הודות לביצועים חזקים בתחום הענן • עם פתיחת המסחר בוול סטריט זינקה בכ-10%


יום המסחר בוול סטריט נפתח היום (חמישי) בעליות חדות עבור מיקרוסופט (MSFT), לאחר שענקית הטכנולוגיה פרסמה אמש את דוחותיה הכספיים לרבעון השלישי והיכתה את תחזיות האנליסטים הן בשורת ההכנסות והן בשורת הרווח.

החברה דיווחה על רווח למניה של 3.46 דולר והכנסות של 70 מיליארד דולר, בעוד התחזיות בשוק עמדו על 3.21 דולר למניה והכנסות של 68.4 מיליארד דולר, לפי אומדני בלומברג. מדובר בעלייה חדה ביחס לרבעון המקביל אשתקד, אז דיווחה החברה על רווח למניה של 2.94 דולר והכנסות של 61.8 מיליארד דולר.

maximize-image
משרדי מיקרוסופט במנהטן, ניו יורק | צילום: רויטרס

המנוע המרכזי לצמיחה ברבעון היה תחום הענן. ההכנסות מהענן המסחרי של מיקרוסופט הגיעו ל-42.4 מיליארד דולר, זו עלייה של 20% לעומת השנה שעברה ולעומת תחזית שעמדה על 42.2 מיליארד דולר. מדובר בזינוק לעומת 35.1 מיליארד דולר ברבעון השלישי של 2024.

"הצגנו רבעון חזק עם הכנסות של 42.4 מיליארד דולר מהענן, הודות לביקוש המתמשך לפתרונות הייחודיים שלנו," מסרה סגנית הנשיא והמנהלת הפיננסית של מייקרוסופט, איימי הוד, בהודעה לעיתונות.

התגובה בשוק לא איחרה לבוא: מניית מיקרוסופט מזנקת בפתיחת המסחר בכ-9.15% ונסחרת במחיר של 431.42 דולר, נכון לשעה 11:03 (שעון מזרח ארה"ב).

עקבו אחרינו גם ב-Google News