"יִתְגַּדַּל וְיִתְקַדַּשׁ שְׁמֵיהּ רַבָּא": האב השכול דוד חטואל, אמר היום (רביעי) קדיש במסגרת טקס האזכרה הממלכתי לנפגעי פעולות האיבה שנערך בהר הרצל. חטואל איבד בפיגוע לפני 21 שנה את אשתו טלי, שהייתה בחודש השמיני להריונה ואת ארבע בנותיהם הי"ד: הילה בת ה-11, הדר בת ה-9, רוני בת ה-7 ומירב בת השנתיים.
בשנת 2004, דוד וטלי חטואל התגוררו עם ארבע בנותיהם בהתיישבות קטיף שברצועת עזה. טלי עבדה כעובדת סוציאלית ודוד כמנהל בית ספר יסודי באשקלון. ב-2 במאי באותה שנה, טלי הי"ד נסעה מגוש קטיף לאשקלון, עם ארבע בנותיה וכשהיא בחודש השמיני להריונה, כדי למחות נגד תוכנית ההתנתקות במשאל מתפקדי הליכוד שהתקיים באותו היום.
בעת שנסעה על ציר כיסופים בסמוך לחאן יונס, שני מחבלים פתחו באש על הרכב, מה שאילץ את טלי לרדת לשולי הכביש. לאחר הירי הראשוני ממנו היא נפצעה קשה, המחבלים התקרבו למכונית ובאכזריות לא אנושית ביצעו וידוא הריגה באמצעות ירי מטווח קצר בטלי וארבע הבנות – הילה, הדר, רוני ומירב הי"ד.
שני המחבלים חוסלו ע"י כוחותינו בשטח זמן קצר לאחר הפיגוע, ולפני כשנתיים חוסל מחבל נוסף שהיה מעורב בתכנון הפיגוע, במכת הפתיחה של מבצע "מגן וחץ". הבעל והאב השכול דוד חטואל, ששהה באשקלון באותו זמן ולכן ניצל, התחתן פעם נוספת כשנה וחצי לאחר הרצח, ונולדו לו 6 ילדים.
