accessibility-icon
share-icon
צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

עשרות אלפי מחוסרי עבודה: אינטל תפטר 20% מעובדי החברה

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

כה ניסן ה'תשפה (23.04.25)

13

2

like

0

dislike

"אינטל" צפויה להודיע בשבוע הקרוב כי היא מתכוונת לקצץ 20% מכוח העבודה העולמי שלה • הסיבה: לייעל את הפעילות ולהפחית את חוסר היעילות הבירוקרטית • מדובר במהלך הגדול הראשון תחת מנכ"ל החברה החדש, ליפ-בו טאן, שנכנס לתפקידו בחודש שעבר


חברת הטכנולוגיה "אינטל" צפויה להודיע בשבוע הקרוב כי היא מתכוונת לקצץ 20% מכוח העבודה העולמי שלה, כדי לייעל את הפעילות ולהפחית את חוסר היעילות הבירוקרטית, כך דיווחו בחדשות בלומברג.

המשמעות היא שכ-15,000 אנשים יפוטרו בעקבות התוכנית. ההחלטה מגיעה לאחר קיצוץ של 15% מכוח האדם בחברה בקיץ האחרון. מדובר במהלך הגדול הראשון תחת מנכ"ל החברה החדש, ליפ-בו טאן, שנכנס לתפקידו בחודש שעבר.

הסיבות המרכזיות לקיצוצים כוללות עלויות תפעול גבוהות, ירידה ברווחיות במגזרי המחשבים האישיים ומרכזי הנתונים, והמעבר היקר לפיתוח שבבים בתחום הבינה המלאכותית, שבו אינטל מפגרת אחרי מתחרות כמו Nvidia.

עקבו אחרינו גם ב-Google News