accessibility-icon
share-icon
צילום: 27א'

סורבו לעלות לאוטובוס בירושלים - וביצעו לינץ' בעובד | צפו

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

כב ניסן ה'תשפה (20.04.25)

57

6

like

21

dislike

עומס קיצוני בתחנה המרכזית בירושלים גרם להתפרעות אלימה של נוסעים • עובד אגד, שנאלץ לבקש מנוסעים לרדת מהאוטובוס בהתאם לחוק, מצא את עצמו במרכזו של לינץ' • העובד הועבר לטיפול רפואי בבית חולים מיד לאחר האירוע


לינץ' התרחש אמש (מוצ"ש) בתחנה המרכזית בירושלים סביב קו 962 שנוסע לטבריה, כשהאחראי על העלאת הנוסעים מטעם אגד ביקש מאנשים לרדת מהאוטובוס – בגלל עומס קשה.

על פי החוק, נהג אוטובוס יכול לקחת רק עד עשרה אנשים בעמידה. בשל כך העובד ניסה לעצור אנשים מלעלות על האוטובוס. בתגובה – הנוסעים תקפו אותו באלימות. העובד הועבר לטיפול רפואי בבית חולים מיד לאחר האירוע.

maximize-image
התחנה המרכזית בירושלים. צילום: פלאש90

מדוברות המשטרה נמסר: "אנו רואים בחומרה מעשי בריונות ואלימות במרחב הציבורי, בפרט כשאלו מופנים כלפי משרתי ציבור ונהגי אוטובוסים. הבוקר, מיד עם קבלת הדיווח, הוזעקו למקום כוחות המשטרה שפעלו להשבת הסדר במתחם, וסרקו אחר החשודים שנמלטו".

תגובת איגוד התחבורה בכוח לעובדים לאירוע האלימות החמור בירושלים:
"עוד מקרה של אלימות קשה ומשפילה כנגד עובדי התחבורה הציבורית, וכל זאת  בגלל שנוסעים ביקשו לעלות לקו, מעבר לכמות הנוסעים המותרת. לא ייתכן כי עובדי התחבורה הציבורית, יחשפו לאלימות כזו על בסיס יומי, כל שכן כשהם פועלים לטובת הציבור".

עקבו אחרינו גם ב-Google News