כתבנו מוטי קסטל מדווח: לאחר שביקש לדחות את הגשת התצהיר על פיטוריו, ולהגיש אותו מחר (שני) במקום היום – בג"ץ מותח ביקורת על התנהלותו של רונן בר, אך מאפשר לו ארכה להגשת תצהירו עד מחר בשעה 12:00.
בהחלטה של בית המשפט, עליו חתומים שופטי ההרכב – עמית, סולברג ודפנה ברק ארז – נכתב "חרף פרק הזמן הקצר של הארכה המבוקשת, הדעת אינה נוחה מהגשת הבקשה ללא פירוט מתאים של הטעמים לה".

ככל הנראה, ראש השב"כ המודח רונן בר יודיע בתצהיר על תאריך התפטרותו הרשמית מהתפקיד, וזאת על אף שמאז ההודעה על פיטוריו הוא ניסה "להיאחז בקרנות המזבח" ומיאן להתפטר.
כזכור, מיד לאחר שבר הגיש את בקשת הארכה, עורך הדין איציק בונצל, המייצג משפחות שכולות, הגיש את התנגדותו, כשלדבריו, בקשתו של ראש השב"כ המודח מגיעה משתי סיבות: היעדר ייפוי כוח כדין והיעדר תצהיר תומך.

"הבקשה הוגשה על-ידי באי-כוח מהפרקליטות, אשר אינם מייצגים את מר רונן בר בהליך זה. ככל שבית המשפט יבחן את הבקשה, יש להורות למבקשים להמציא ייפוי כוח כדין החתום על-ידי מר רונן בר, המוכיח כי יש להם הרשאה לייצגו ולבקש את הארכה בשמו".
