במהלך השבת הסתיים הסבב השני של שיחות הגרעין בין ארה"ב לאיראן בשגרירות ברומא ונרשמה התקדמות במשא ומתן. לפי הפרסומים, בשבת יתקיים סבב שיחות נוסף בין שליחו של טראמפ, סטיב ויטקוף לשר החוץ האיראני.
בהקשר לכך, גורם ישראלי מסר לסוכנות הידיעות רויטרס כי למרות המשא ומתן עם האיראנים בישראל לא שוללים תקיפה מוגבלת נגד אתרי הגרעין בחודשים הקרובים.

במקביל פורסם דיווח על כך שברוסיה הכריזו על הפסקת אש חד צדדית במלחמה עם אוקראינה "לכבוד חג הפסחא". הנשיא זלנסקי הגיב בחשבון ה-X שלו: ״בעוד פוטין מנסה שוב לשחק בחיי אדם, ברגע זה כטב"מים רוסיים חגים מעל שמי אוקראינה, זו הגישה האמיתית שלו לחג הפסחא".
בנוסף, על פי הדיווחים, מניין ההרוגים בתקיפות של צבא ארצות הברית בתימן עלה ל-80. בערוץ הטלוויזיה המזוהה עם ארגון הטרור של החות'ים פורסמו תיעודים מהשרפות שנגרמו בהתקפות האמריקניות על יעדי טרור. כלי תקשורת חות'י דיווח על שביתות חדשות בבירה צנעא ובסביבתה בליל שבת.
דובר משרד הבריאות החותי, אניס אלאסבאהי, אמר כי המחלצים עדיין מחפשים אחר גופות במסוף הדלק בים האדום, מה שמרמז שמספר ההרוגים עלול לעלות.
