כתבנו הביטחוני הלל ביטון רוזן דיווח הערב (חמישי) במהדורה המרכזית על גורם ביטחוני שאומר לחדשות 14: "טראמפ משוחח עם נתניהו ומבטיח לו שהבעיה האיראנית תטופל ובנוסף ההמתנה הישראלית תשתלם". זאת על רקע החשיפה של הניו יורק טיימס כי ישראל תכננה לתקוף את מתקני הגרעין אך נבלמה על ידי ממשל טראמפ.

"אני חושב שזה משפט שיכול להגיד לנו שבסופו של דבר לא צריכים להיות יותר מידי נמהרים כי את הדבר הזה אנחנו נדע לחסל" אמר כתבנו ביטון רוזן בהתייחס לאותו גורם ביטחוני. "בין אם באמצעות אמריקנים שיפוצצו את המתקנים על הקרקע בהסכמת האיראנים או שמטוסינו או מטוסים אמריקנים ידאגו לפוצץ אותם מהאוויר – כמו שאמר ראש הממשלה בעת שהמריא מוושינגטון" הוסיף.

"בנוסף, חיל האוויר הישראלי עובד סביב השעון כל הזמן לשפר את המוכנות ואת התוכניות לקראת הרגע שהם יקבלו את הרשאי" אמר כתבנו. "הם ידעו לעשות את זה בצורה הטובה ביותר עם חימושים עם טכנולוגיה ועם יכולת" הוסיף.
