למרות שמסורתית הרבעון הראשון של השנה נחשב לחזק עבור סמסונג בזכות השקת מכשירי Galaxy S החדשים, ב-2025 נרשמה הפתעה: אפל עקפה את המתחרה הקוריאנית ותפסה את המקום הראשון במכירות הסמארטפונים בעולם, כך לפי נתוני חברת Counterpoint.
אפל החזיקה ב-19% מהשוק העולמי, לעומת 18% של סמסונג, שמכירותיה נותרו יציבות ביחס לשנה שעברה. ההובלה של אפל מיוחסת להשקת ה-iPhone 16e – דגם מוזל שיצא בסוף פברואר וזכה להצלחה במדינות כמו הודו, יפן ומדינות באפריקה ובמזרח התיכון.

סמסונג, מצידה, רשמה גידול במכירות במרץ בזכות סדרת Galaxy S25 והדגמים החדשים מסדרת A. הדגם Galaxy S25 Ultra בלט עם עלייה משמעותית במכירות.
למרות העלייה הכוללת של 3% במכירות הגלובליות, התחזית לרבעונים הבאים מצביעה על ירידה אפשרית, בשל חוסר ודאות כלכלית ומכסים אמריקאיים חדשים שעשויים לייקר את המכשירים.
