accessibility-icon
share-icon
צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

אפל עוקפת את סמסונג: שיא חדש במכירות הסמארטפונים

תאיר אלטשולר

תאיר אלטשולר

יז ניסן ה'תשפה (15.04.25)

1

1

like

0

dislike

לראשונה בהיסטוריה, אפל תפסה את המקום הראשון במכירות העולמיות בתחילת השנה - בזכות השקת דגם מוזל • סמסונג נותרת יציבה, אך מאבדת את ההובלה


למרות שמסורתית הרבעון הראשון של השנה נחשב לחזק עבור סמסונג בזכות השקת מכשירי Galaxy S החדשים, ב-2025 נרשמה הפתעה: אפל עקפה את המתחרה הקוריאנית ותפסה את המקום הראשון במכירות הסמארטפונים בעולם, כך לפי נתוני חברת Counterpoint.

אפל החזיקה ב-19% מהשוק העולמי, לעומת 18% של סמסונג, שמכירותיה נותרו יציבות ביחס לשנה שעברה. ההובלה של אפל מיוחסת להשקת ה-iPhone 16e – דגם מוזל שיצא בסוף פברואר וזכה להצלחה במדינות כמו הודו, יפן ומדינות באפריקה ובמזרח התיכון.

maximize-image
סמסונג | צילום: שאטרסטוק

סמסונג, מצידה, רשמה גידול במכירות במרץ בזכות סדרת Galaxy S25 והדגמים החדשים מסדרת A. הדגם Galaxy S25 Ultra בלט עם עלייה משמעותית במכירות.

למרות העלייה הכוללת של 3% במכירות הגלובליות, התחזית לרבעונים הבאים מצביעה על ירידה אפשרית, בשל חוסר ודאות כלכלית ומכסים אמריקאיים חדשים שעשויים לייקר את המכשירים.

עקבו אחרינו גם ב-Google News