accessibility-icon
share-icon
דובר החות'ים יחיא סריע | צילום: רויטרס
דובר החות'ים יחיא סריע | צילום: רויטרס

ארצות הברית תקפה תחנת מכ"ם וחדר מבצעים ובקרה של החות'ים

מיכל בקשי

מיכל בקשי

יז ניסן ה'תשפה (15.04.25)

21

23

like

33

dislike

דיווח סעודי: הכוחות האמריקאים ביצעו שלוש תקיפות נגד יעדי טרור של החות'ים בתימן • בין היתר התקיפות כוונו לתחנת מכ"ם, מרכז תקשורת וחדר מבצעים ובקרה של ארגון הטרור


ארצות הברית המשיכה הלילה (בין שני לשלישי) לתקוף מטרות טרור של החות'ים בתימן. בערוץ אל-חדת' הסעודי דווח כי תקיפה אמריקאית כוונה לעבר תחנת מכ"ם, מרכז תקשורת וחדר מבצעים ובקרה של ארגון הטרור החות'ים.

לפי הדיווח, הכוחות האמריקאים ביצעו 3 תקיפות, אשר כוונו לאתרים של החות'ים במחוז אל-חאזם, נפת אל-ג'וף. בין היתר, התקיפות כוונו לתחנת מכ"ם, מרכז תקשורת וחדר מבצעים ובקרה של החות'ים באל-עבדיה, דרומית למאריב, כ-170 ק"מ מזרחית לבירה צנעא.

תוך יממה: ארה"ב ביצעה 29 תקיפות נגד יעדי טרור של החות'ים

תוך יממה: ארה"ב ביצעה 29 תקיפות נגד יעדי טרור של החות'ים

35
14.04.25|מיכל בקשי

כזכור, באתמול דווח כי תוך יממה אחת ביצעו הכוחות האמריקאים 29 תקיפות אוויריות נגד יעדי טרור של החות'ים בתימן, וכתוצאה מכך דווח על הרוגים ופצועים.

עקבו אחרינו גם ב-Google News