יום המסחר בבורסה בתל אביב ננעל היום (שני) בעליות חדות, בהובלת מניות הבנקים והפיננסים. מדד ת"א-35 זינק ב-2.17%, ת"א-90 טיפס ב-2.56% ות"א-SME60 הוסיף 2.18%. גם המדדים הענפיים רשמו עליות רוחביות – במיוחד מדד הביטוח שזינק ב-4.08%, הפיננסים ב-3.23% והבנקים ב-3.18%.
העליות החדות בישראל הגיעו בהמשך למגמה החיובית שנרשמה ביום שישי בוול סטריט, לאחר שארה"ב הודיעה על השהיית חלק מהמכסים למשך 90 יום. מדד דאו ג'ונס עלה ב-1.56%, S&P 500 ב-1.81% והנאסד"ק הוסיף 2.06%. גם החוזים העתידיים מצביעים על פתיחה חיובית היום בארה"ב.

בין המניות הבולטות בת"א נרשמו עליות לאל על (6.12%), דוראל (5.80%) והבורסה לניירות ערך (5.68%). מנגד, ירידות נרשמו בווירידיס (2.13%-), גב-ים (1.93%-) ושוב אנרגיה (1.69%-).
בשוק האג"ח, התשואה לפדיון של אג"ח ממשלת ארה"ב ל-10 שנים ירדה ל-4.45%, לעומת 4.36% בישראל. איגרות החוב הממשלתיות והקונצרניות עלו בשיעורים של 0.16%–0.30%, והמרווחים בין הסיכון הקונצרני לממשלתי הצטמצמו.
בזירת המט"ח, הדולר נחלש מול השקל בשיעור חד של 1.17% ושערו הרציף ננעל ברמה של 3.683 שקלים. האירו ירד ב-0.65% לרמה של 4.196 שקלים.
באתר מאיה פורסמו היום מספר דיווחים מרכזיים, ביניהם: הסכמי מכירת גז טבעי של תמר פטרוליום, ישראמקו ואנרג'יאן לקסם אנרגיה; אורביט הודיעה על הזמנה ממשרד הביטחון בסך 11.2 מיליון דולר; אנלייט השלימה סגירה פיננסית לפרויקט בארה"ב; נקסטפרם חתמה על מזכר הבנות להשקעה של 3 מיליון ש"ח; וריטייל-מיינדס דיווחה על הצעת רכש מצד שלישי.
