accessibility-icon
share-icon
צילום: מישל אמזלג, לע"מ
צילום: מישל אמזלג, לע"מ

בכיר בממשלה: "היועמ"שית מנסה לקבע מצב לפיו שב"כ כפוף לבג"צ"

מוטי קסטל

מוטי קסטל

יב ניסן ה'תשפה (10.04.25)

70

10

like

39

dislike

היום היה המועד האחרון שבו הממשלה רצתה להעביר את ראש השב"כ רונן בר מתפקידו • בכיר בממשלה אומר הערב לחדשות 14 כי "היועצת לא תאפשר לרדת מהעץ" ולהגיע לפשרה כאשר לדבריו "היה אפשר להגיע לפשרה תוך דקה" והוסיף כי היא נוקטת בעמדה קיצונית סותרת חוק


היום (חמישי) היה המועד האחרון שבו הממשלה רצתה להעביר את ראש השב"כ רונן בר מתפקידו לפי החלטת הממשלה שהתקבלה בנושא . כרגע אין ולא היו מגעים בין הצדדים להשגת פשרה כפי שהציע שופט העליון סולברג במהלך הדיון בבג"צ.

בכיר בממשלה אומר הערב לחדשות 14 כי "היועצת מנסה לקבע מצב מטורף לפיו ארגון הביון החשאי כפוף לבג"צ וליועצת המשפטית ולא לממשלה ולכן היא לא תאפשר לרדת מהעץ. זו עמדה קיצונית סותרת חוק. אם היועצת הייתה מוכנה לשיפור בפרוצדורה היה אפשר להגיע לפשרה תוך דקה".

בביטוי פשרה, "בפרוצדורה", הבכיר בממשלה למעשה מתכוון לכינוס הוועדה למינויי בכירים, ועדת גרוניס, ולהשלים את הרכבה במהירות. נכון לעכשיו כאמור העניין הזה תקוע, ולא נראה פתרון באופק לפחות עד לאחר חג הפסח.

עקבו אחרינו גם ב-Google News