היום (חמישי) היה המועד האחרון שבו הממשלה רצתה להעביר את ראש השב"כ רונן בר מתפקידו לפי החלטת הממשלה שהתקבלה בנושא . כרגע אין ולא היו מגעים בין הצדדים להשגת פשרה כפי שהציע שופט העליון סולברג במהלך הדיון בבג"צ.
בכיר בממשלה אומר הערב לחדשות 14 כי "היועצת מנסה לקבע מצב מטורף לפיו ארגון הביון החשאי כפוף לבג"צ וליועצת המשפטית ולא לממשלה ולכן היא לא תאפשר לרדת מהעץ. זו עמדה קיצונית סותרת חוק. אם היועצת הייתה מוכנה לשיפור בפרוצדורה היה אפשר להגיע לפשרה תוך דקה".
בביטוי פשרה, "בפרוצדורה", הבכיר בממשלה למעשה מתכוון לכינוס הוועדה למינויי בכירים, ועדת גרוניס, ולהשלים את הרכבה במהירות. נכון לעכשיו כאמור העניין הזה תקוע, ולא נראה פתרון באופק לפחות עד לאחר חג הפסח.
