חבר הכנסת אביחי בוארון החליט היום (חמישי) לוותר על מועמדותו בוועדה להדחת היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה: "מתוך מחויבות ואחריות למחנה הלאומי, ומתוך רצון לזרז את הליך הדחת היועמשי״ת החלטתי שלא אתמודד לוועדת גרוניס", כך פרסם כתבנו הפוליטי מוטי קסטל.
במכתב ששיגר לשר המשפטים יריב לוין וליו"ר הקואליציה אופיר כץ, נימק בוארון את החלטתו ברצון "להבטיח בוודאות את בחירתו של נציג הקואליציה" לוועדה, זאת על רקע העובדה שבקואליציה להכריע על מועמד מוסכם מטעמה, דבר שמנע את קיום ההצבעה ועל כן תהליך ההדחה התעכב.

"אנו בשעה גורלית לעם ישראל ולמדינת ישראל. תהליך העברת היועצת המשפטית לממשלה מתפקידה ובחירת יועמ"ש משרת ציבור, הינו אבן דרך משמעותית מאוד כיוון שתהליך זה יחזיר את הכח והמנדט מידיהם של הפקידות המשפטית לידי העם ונבחריו", כתב ח"כ אביחי בוארון.
