accessibility-icon
share-icon
דוברת משרד החוץ הרוסי מריה זכרובה. צילום: רויטרס
דוברת משרד החוץ הרוסי מריה זכרובה. צילום: רויטרס

ממשיכים לנרמל יחסים: רוסיה וארה"ב ידונו בפעילות השגרירויות

רון דויטש

רון דויטש

יא ניסן ה'תשפה (09.04.25)

0

like

0

dislike

רוסיה וארצות הברית צפויות לקיים בטורקיה פגישה שתעסוק בנורמליזציה של פעילות שגרירויותיהן • הדיווח מגיע כאשר ברקע נמשכים המגעים בנושא הפסקת האש באוקראינה ולאחר ביקור שליחו של פוטין בוושינגטון בשבוע שעבר


המגעים בין וושינגטון למוסקבה נמשכים בשורת נושאים, כאשר דווח היום (רביעי) על פגישה נוספת הצפויה להתקיים מחר באיסטנבול שבתורכיה, ותעסוק בנורמליזציה של פעילות שגרירויות המדינות בשתי הזירות, כך הצהירה דוברת משרד החוץ הרוסי מריה זכרובה.

לדברי זכרובה, בראש המשלחת הרוסית יעמוד השגריר בוושינגטון אשר ייפגש עם משלחת מטעם מחלקת המדינה האמריקאית. "העבודה לסילוק המכשולים הדדיים שמפריעים לעבודת הדיפלומטיים תימשך", אמרה ביחס לפגישה.

maximize-image
שליחו של פוטין לענייני השקעות דמיטרייב | צילום: שאטרסטוק

הפגישה צפויה להתקיים במקביל למגעים הנמשכים בנוגע להפסקת האש באוקראינה. מוקדם יותר השבוע הודיע יועצו של פוטין לענייני השקעות, קיריל דמיטרייב, כי המגעים עם וושינגטון בנושא צפויים להתחדש כבר בשבוע הבא.

דבריו של דמיטרייב באים לאחר שנפגש בשבוע שעבר עם יועצו הבכיר של הנשיא טראמפ סטיב ויטקוף – ביקור שנערך ברקע הדרישות הרוסיות להקלה בסנקציות המוטלות על המדינה כתנאי ליישום הסכם הפסקת האש בגזרת הים השחור.

 

עקבו אחרינו גם ב-Google News