המגעים בין וושינגטון למוסקבה נמשכים בשורת נושאים, כאשר דווח היום (רביעי) על פגישה נוספת הצפויה להתקיים מחר באיסטנבול שבתורכיה, ותעסוק בנורמליזציה של פעילות שגרירויות המדינות בשתי הזירות, כך הצהירה דוברת משרד החוץ הרוסי מריה זכרובה.
לדברי זכרובה, בראש המשלחת הרוסית יעמוד השגריר בוושינגטון אשר ייפגש עם משלחת מטעם מחלקת המדינה האמריקאית. "העבודה לסילוק המכשולים הדדיים שמפריעים לעבודת הדיפלומטיים תימשך", אמרה ביחס לפגישה.

הפגישה צפויה להתקיים במקביל למגעים הנמשכים בנוגע להפסקת האש באוקראינה. מוקדם יותר השבוע הודיע יועצו של פוטין לענייני השקעות, קיריל דמיטרייב, כי המגעים עם וושינגטון בנושא צפויים להתחדש כבר בשבוע הבא.
דבריו של דמיטרייב באים לאחר שנפגש בשבוע שעבר עם יועצו הבכיר של הנשיא טראמפ סטיב ויטקוף – ביקור שנערך ברקע הדרישות הרוסיות להקלה בסנקציות המוטלות על המדינה כתנאי ליישום הסכם הפסקת האש בגזרת הים השחור.
