לאחר שובו של ראש הממשלה בנימין נתניהו מוושינגטון, הקבינט המדיני-ביטחוני יכונס הערב (רביעי), אך ללא ראשי מערכת הביטחון. כתבנו הפוליטי מוטי קסטל דיווח כי הסיבה לכך טמונה בעובדה שמדובר בדיון עדכון שנקבע מראש.
כתבנו הפוליטי מוטי קסטל ציין כי בישיבת הקבינט, ראש הממשלה יעדכן את חבריה בנוגע לנושאים עלים שוחח עם ראש ממשלת הונגריה ויקטור אורבן ונשיא ארה"ב דונלד טראמפ.

"בממשלה אומרים כי מדובר בדיון עדכון מדיני לשרים שנקבע כבר בתחילת השבוע. הדיון איננו ביטחוני וממילא ראשי מערכת הביטחון לא זומנו או היו אמורים להשתתף", אמר כתבנו המדיני ביטחוני מוטי קסטל.
כזכור, בסוף השבוע שעבר, ראש הממשלה בנימין נתניהו טס לפסגה מדינית עם ראש ממשלת הונגריה ויקטור אורבן. במהלך שהותו שם הונגריה הודיעה כי היא פורשת מבית הדין הבינלאומי בהאג.

לאחר מכן, ראש הממשלה טס לביקור בזק בוושינגטון, שם קיים פסגה מדינית נוספת עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. על פי כתבנו המדיני תמיר מורג, במוקד השיחות בין השניים עמד נושא הגרעין באיראן.
