מפגינים פרו-פלשתינים הפגינו הלילה (בין שני לשלישי) בניו יורק נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, וזאת במקביל לפגישתו אמש בבירה וושינגטון, ארצות הברית.
ברשתות החברתיות תועדו המחאות בגרנד סנטרל בניו יורק, שם נאמר כי המפגינים סגרו את הכניסות וההמון ממלא את אולם התחנה.
צפו:
Video: Pro-Palestinian protesters have shut down the entrances and fill the hall of Grand Central Station in New York City, as Benjamin Netanyahu met with Donald Trump in Washington, D.C.
— AZ Intel (@AZ_Intel_) April 8, 2025
כזכור, אתמול התקיימו גם כן הפגנות שמאל מצד יהודים וישראלים וכן הפגנות פרו-חמאס בעקבות פגישתו של נתניהו עם מזכיר המסחר של ארצות-הברית, הווארד לוטניק, ועם נציב הסחר, ג'יימיסון גריר. מטעם לשכת ראש הממשלה נמסר כי הפגישה הייתה חמה ופרודוקטיבית, והתנהלה ברוח טובה. המפגינים צעקו "רוצח תינוקות" וקראו לטראמפ לא ליפול לפח של נתניהו.

טראמפ: "אסור היה לישראל לוותר על עזה, נתניהו לא היה מאפשר"
הפגנות אלו כאמור לא שינו את ביקורו של רה"מ נתניהו, אשר נפגש אתמול עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. השניים נשאו אמש הצהרה משותפת, ובין הנושאים אליהם התייחסו – הודיע טראמפ כי הוא תומך בשליטתה של ישראל ברצועת עזה.
לדבריו, "עזה מעולם לא הייתה צריכה להימסר על ידי ישראל. מעולם לא. אני לא מבין למה הם עשו את זה, כלומר אני מבין למה הם עשו את זה. הם הבטיחו שלום – אבל זה מעולם לא קרה".
