accessibility-icon
share-icon
קרדיט: אבי אוחיון, לע"מ
קרדיט: אבי אוחיון, לע"מ

טראמפ: "אסור היה לישראל לוותר על עזה, נתניהו לא היה מאפשר"

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

ט ניסן ה'תשפה (07.04.25)

45

21

like

77

dislike

במהלך ההצהרה המשותפת בחדר הסגלגל עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, אמר הנשיא טראמפ: "עזה מעולם לא הייתה צריכה להמסר על ידי ישראל" • לבסוף סיכם את דבר בטענה כי תוכנית הגירוש לא הייתה יוצאת לפועל, אם נתניהו היה רה"מ


במהלך ההצהרה לתקשורת שהתקיימה היום (שני) בבית הלבן בין נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ לראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, התייחס טראמפ לרצועה: "עזה מעולם לא הייתה צריכה להמסר על ידי ישראל. מעולם לא. אני לא מבין למה הם עשו את זה, כלומר אני מבין למה הם עשו את זה. הם הבטיחו שלום – אבל זה מעולם לא קרה".

"עזה היא אחד מהשטחים המסוכנים ביותר בעולם", אמר הנשיא טראמפ, והדגיש "אז הישראלים נתנו אותה מכוונה טובה, וזה לא עבד טוב. אני לא אוהב את איך שזה עכשיו. כי עכשיו זה שטח מסוכן". לבסוף, סיכם טראמפ והבהיר כי לדעתו, תוכנית הגירוש לא הייתה יוצאת לפועל, אם נתניהו היה ראש הממשלה באותם ימים.

maximize-image
ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא ארה"ב דונלד טראמפ | צילום: חדשות 14

ראש הממשלה והנשיא טראמפ נפגשו הערב בבית הלבן, לאחר שנתניהו המריא ישירות לוושינגטון מהונגריה. לאחר שיחה של כשעה, התכנסו השניים בחדר הסגלגל להצהרה משותפת, כשכבר בפתח הפגישה, אמר טראמפ: "אני הנשיא האמריקני הכי טוב לישראל אי פעם".

עקבו אחרינו גם ב-Google News