נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בירך הערב (שני) את ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות ביקרו בבית הלבן. בפוסט שפורסם בחשבון ה-X של הבית הלבן נכתב כי זו הפגישה השנייה של שני המנהגים ב- 62 יום.
"הנשיא טראמפ מברך את ראש הממשלה נתניהו לפגישתו השנייה בקדנציה זו", נכתב בפוסט וצויין כי הפגישה מתקיימת "62 ימים בלבד לאחר שנתניהו הפך למנהיג הזר הראשון שהתקבל בבית הלבן בקדנציה זו".
🇺🇸🇮🇱 President Trump welcomes Prime Minister Netanyahu for their second meeting this term—just 62 days after @Netanyahu became the first foreign leader welcomed at the White House this term. pic.twitter.com/xmf24BMaET
— The White House (@WhiteHouse) April 7, 2025
בתוך כך, מסיבת העיתונאים שהייתה אמורה להיערך בתום פגישת ראש הממשלה נתניהו ונשיא ארצות הברית דולנד טראמפ בוטלה. עם סיום שני המנהיגים צפויה הצהרה קצרה בחדר הסגלגל.
