בוטלה מסיבת העיתונאים שהייתה אמורה להיערך בתום פגישת ראש הממשלה נתניהו ונשיא ארצות הברית דולנד טראמפ. עם סיום פגישת שני המנהיגים צפויה הצהרה קצרה בחדר הסגלגל, כך מדווח כתבנו המדיני תמיר מורג.
ראש הממשלה המריא אתמול לוושינגטון להיפגש עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. מדובר בפגישתם השנייה בבית הלבן מאז כניסת טראמפ לקדנציה נשיאותית נוספת.

שני המנהיגים צפויים לדון על: המכסים, האיום האיראני איראן והמאמצים לשחרור החטופים מרצועת עזה. בנוסף, ייתכן וגם נושא הנורמליזציה מול סעודיה יהיה בין הנושאים שידונו. טראמפ ירצה להשיג משהו לקראת הביקור שלו בסעודיה, ואולי גם בקטאר לאחר שהצהיר כי יבקר שם וההערכות הן כי הביקור יתקיים בתחילת חודש מאי.
