למרות ההודעה על השבתם של ארבעה חללים חטופים לישראל, בהם שלושת בני משפחת ביבס, ובזמן שמדינה שלמה שרויה באבל וכאב – קשת 12 החליטה לשדר את תוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת" כרגיל.
הגולשים ברשתות התקשו להסתיר את הזעזוע והכעס על חוסר הרגישות של הערוץ. "ארץ נהדרת הערב, יש יותר ניתוק מזה" צייץ איש התקשורת אברהם גרינצייג ברשת X. גם דן עזרא, פעיל רשת מוכר, לא נשאר אדיש: "מדינה שלמה באבל וערוץ 12 משדר 'ארץ נהדרת' כרגיל".

משתמשים נוספים הביעו מחאה על הההחלטה המנותקת. "היי קשת וערוץ 12, אפשר לוותר הערב על ארץ נהדרת? מדינה שלמה באבל" צייצה גולשת בשם תהילה ברדוגו.
זה לא נעצר כאן, התגובות המשיכו לזרום ממשתמשים נוספים שמתחו ביקורת על ההחלטה של הערוץ. "איך אפשר לשדר ארץ נהדרת היום, במיוחד היום, כשיותר מתמיד הארץ שלנו לא נהדרת ואין לנו ממה לצחוק? פשוט ניתוק מוחלט". אחר כתב בציניות: "קיציס ילבש סיכת חטופים וירד על נתניהו, אז נראה לי שזה בסדר".

משתמש נוסף סיכם בכמה מילים את ההתנהלות שמאפיינת את מקבלי ההחלטות בקשת. "ערוץ 12 שמים להם ארץ נהדרת, ועוד כמה שעות בטח יתחילו עם הקרנבל שלהם והתפייחות השדרנים. לסגור את הערוץ הזה כבר".
