לוחם צה"ל התבדח היום (שישי) בערב חג כיפור כששיגר פגז שנכתב עליו "סליחה אם פגעתי", זאת ברוח בקשת הסליחה והמחילה לפני יום חתימת הדין. הסרטון הופץ והתפרסם ברשתות החברתיות להעלאת המורל הלאומי.
צילום: מתוך הטוויטר של ינון מגל
רגע לפני שעם ישראל יציין את יום הכיפורים, לוחמינו ממשיכים בהגנתם על המולדת ברחבי הארץ. במלחמה ברצועת עזה מול ארגון הטרור חמאס-דאע”ש ובלבנון מול ארגון הטרור חיזבאללה. כמו כן, ביהודה ושומרון מול ארגוני הטרור השונים.
נוסף על כך, בסרטון שהגיע מרצועת עזה, נראים לוחמינו הגיבורים בתפילת הסליחות עם הפיוט הנאמר בעשרת ימי תשובה של רבי יהודה הלוי: “יה שמע אביוניך”. כאשר הלוחמים שרו את השיר תוך כדי נסיעה בלב רפיח.
