רצף הביטולים נמשך: לאחר הפרסום ב-C14 והלחץ הציבורי, השתתפותו של יאיר גולן בכנס בקרית בקריית אונו שהיה אמור להתקיים ביום ראשון הקרוב תחת הכותרת: "איך נציל את ישראל" – בוטלה.

לאחר סביון, זעם גם בקריית אונו: יאיר גולן יתארח באירוע בעיר
תושבי הערי זעמו על האפשרות שגולן יגיע לעיר, בקבוצת וואטסאפ בשם "יאיר גולן לא רצוי כאן" הוקמה במהירות, ובה מתארגנים עשרות תושבים למחאה נגד האירוע ולביטולה המיידי.

בהודעות שהתפרסמו בקבוצה, מביעים המשתתפים התנגדות חריפה להגעתו של גולן. "זה אפילו לא קשור לימין ושמאל", כתבה אחת המשתתפות. "זה קשור לאדם שהכפיש את חיילי צה"ל, האשים אותם בהרג תינוקות כתחביב וגרם נזק עולמי בלתי הפיך למדינת ישראל". משתתף אחר כתב: "מאז האמירה שלו האלימות נגד יהודים משתוללת בארה"ב – בשבוע שעבר בוושינגטון וניו יורק, ואתמול בקולורדו".
תושבת העיר, אם לחייל לוחם בגבעתי, כתבה בקבוצה: "בעבר כולנו היינו מאוחדים נגד הוצאת דיבתם של חיילי צה"ל. כאמא ללוחם שנמצא עכשיו בחאן יונס – בושה שגולן עדיין מקבל לגיטימציה. הם נלחמים מעבר לגבולות, ואנחנו צריכים להילחם על שמם הטוב כאן. חופש הביטוי זה לא חופש להפיץ עלילות דם".

כזכור, בשבוע שעבר התקיים כנס בהשתתפותו של גולן בסביון, בעקבות הפרסום ב-C14 הגיעו למקום מאות משתתפים, והכנס פוצץ. בנוסף, בוטלה השתתפותו של אהוד אולמרט באירוע נוסף שהיה אמור להתקיים בסוף שבוע בסביון.
