accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות ראש הממשלה

לאחר שחרורו: שורד השבי עידן אלכסנדר שוחח עם ראש הממשלה

נעמי רחליס

נעמי רחליס

טו אייר ה'תשפה (13.05.25)

17

48

like

1

dislike

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם סמ"ר עידן אלכסנדר, ששוחרר משבי חמאס, ובירך אותו על חזרתו: "עם ישראל כולו מחבק אותך" • נתניהו הודה לשליח האמריקני סטיב ויטקוף על הסיוע במשא ומתן שהוביל לשחרורו ואמר: "זהו רגע גדול עבור כולנו"


ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הבוקר (שלישי) עם חייל צה״ל, סמ״ר עידן אלכסנדר ששוחרר אתמול משבי החמאס, ונמצא כעת בבית החולים: "עידן, כל כך טוב לשמוע אותך. אנחנו מאושרים, אבא ואמא מאושרים ועם ישראל מאושר. אני רוצה שתדע את זה, זה פשוט רגע נפלא. איך אתה מרגיש?", פתח נתניהו.

עידן השיב: "זה שיגעון, זה לא ייאמן. אני בסדר. חלש, אבל לאט לאט נחזור למה שהיינו לפני. הכול עניין של זמן". ראש הממשלה נתניהו התעניין: ״אבא ואמא איתך עכשיו? אז קודם כל תחבק אותם, כי עם ישראל כולו מחבק את שלושתכם. ויש את כל המשפחה, סבא, סבתא. היום כולם משפחה אחת.

maximize-image
עידן אלכסנדר מתאחד עם בני משפחתו | צילום: קובי גדעון/ לע"מ

"ויש לי עוד בקשה אחת ממך, הנחיה אחת בלבד – חוץ מזה שאתה בן אדם חופשי, אבל תשמע למה שהרופאים אומרים, כי יש לנו טיפול וצוותים מדהימים. ואתה נשמע לי באמת בדרך הנכונה. אז ברוך שובך מכל הלב, באמת מכל הלב. ובאמת ברכות מעם ישראל״.

ראש הממשלה אמר לשליח האמריקני סטיב ויטקוף: ״יש לכם כאן חייל ישראלי אמיץ במיוחד, שהוא גם תומך נלהב של הברית בין אמריקה לישראל. אנחנו מאוד שמחים ומוקירים את הסיוע שאתה והנשיא טראמפ הענקתם לנו.

"כמובן, אנו גם מעריכים מאוד את חבריו לנשק – חיילי צה”ל – שמוכנים לפעול בכל דרך אם שאר החברים שלנו, החטופים האחרים, לא ישוחררו. זהו רגע גדול. תודה רבה״.

השליח האמריקני ויטקוף השיב: ״אדוני ראש הממשלה, סיפרתי לעידן ולמשפחתו על כל מה שעשית בימים האחרונים כדי לאפשר את זה. זה היה משא-ומתן מתוח, והאופן שבו אפשרת לו להתנהל היה קריטי. ובמידה רבה בזכותך – עידן חזר הביתה אל משפחתו היום״.

עקבו אחרינו גם ב-Google News