ארגון הטרור הרצחני חמאס פרסם אתמול (שבת) אות חיים מהחטוף עידן אלכסנדר. הוריו מסרו בתגובה: "עידן עלה לבד ארצה, נלחם לבד, וכעת נותר לבד במנהרות. עידן עשה הכול למען עם ישראל – עכשיו ישראל צריכה לעשות הכול עבורו ועבור 58 החטופים".
בהצהרתם שיתפו ההורים בסיפורו האישי: "הבן שלנו עידן עזב הכול – את חבריו, את הלימודים שיכול היה להתחיל, את החיים הנוחים בארצות הברית, ואותנו – את משפחתו הגרעינית, ועלה לבדו לארץ ישראל כדי להתגייס לגולני, כדי להגן על המדינה שהוא כה אוהב ועל תושביה. לבד. כך גם היה בשבעה באוקטובר, כשנותר לבדו במוצב וניסה להגן על יישובי העוטף מול מחבלי החמאס".

הוריהם של עומר נאוטרה ועידן אלכסנדר נפגשו עם שר אמריקאי

ההורים הוסיפו: "כעת מדינת ישראל מותירה אותו ואת שאר החטופים לבד במנהרות, בידי אויב. זה נעשה קשה מרגע לרגע. רואים את זה עליו – רואים את הפחד, את הייאוש". עוד הדגישו כי חלפו 555 ימים מאז נחטף בנם: "כבר יותר משנה וחצי, ומדינת ישראל, מנהיגיה ומוביליה – יכלו לחגוג את חג הפסח, חג החירות והיציאה ממצרים, והבן שלנו עדיין שם".
בסיום דבריהם, קראו לפעולה מצד ההנהגה: "אנחנו פונים לראש הממשלה, לשר דרמר, לרמטכ"ל – הזמן יקר. אתם אחראים על ביטחונו של עידן, וזו גם אחריותכם להחזירו. עידן עשה הכול למען ישראל – עכשיו ישראל צריכה לעשות הכול עבורו, ועבור 58 החטופים הנותרים בשבי חמאס".

דיווח: המחיר שהציע השליח של טראמפ לחמאס תמורת חטוף אחד


דיווח: המחיר שהציע השליח של טראמפ לחמאס תמורת חטוף אחד
כזכור, כוחותינו ממשיכים בלחימה ברצועת עזה כחלק מהלחץ על ארגון הטרור, ובמהלך השבת השלימו לוחמינו את כיבוש ציר מורג, החוצה בין רפיח לחאן יונס, ובכך הושלם כיתור העיר רפיח. שר הביטחון, ישראל כ"ץ, הודיע כי המרחב שבין ציר פילדלפי לציר מורג יהפוך לשטח ביטחון של מדינת ישראל.
