דרמה לילית במשרדי אל ג'זירה ברמאללה, כאשר כוחותינו פשטו על המתחם – והוציאו צו סגירה למשך 45 ימים. באתר הרשת דיווחו: "חיילים ישראלים נושאי נשק נכנסו ללשכה שלנו ברמאללה בגדה המערבית הכבושה ואמרו לאנשי הצוות להתפנות".
Israeli occupation forces storm into AlJazeera bureau in Ramallah with military order to close it for 45 days pic.twitter.com/Vs4DuKNUbJ
— Ali Hashem علي هاشم (@alihashem_tv) September 22, 2024
זהו מהלך מבורך, שעתיד לצמצם את פעילותה של הרשת העוינת שפועלת במובהק נגד ישראל, המדיניות שלה והאינטרסים שלה, ומביאה לפגיעה בביטחונה. עיתונאית הרשת ברמאללה נידה איברהים התקשתה לקבל על עצמה את רוע הגזירה. "שמענו גורמים ישראלים מאיימים לסגור את הלשכה אבל לא ציפינו שזה יקרה היום" אמרה.
