רחל יניב, אחותם של הלל ויגל הי"ד שנרצחו לפני כשנה בפיגוע רצחני בחווארה, הותקפה היום (שלישי) ליד אריאל על ידי מחבלים שהשליכו אבנים על רכבה בשעה שהייתה בדרכה לבקר את קרובי משפחתה בגבעת שמואל.
תקיפה זו מגיעה בעיתוי מצמרר, כשבועיים לפני ציון שנה מהפיגוע בו נהרגו שני אחיה, הלל ויגל הי"ד. הוריה, אסתי ושלום, כועסים ותוקפים את האלוף פוקס בעקבות התרגיל בו דימו חיילים את המתיישבים כאויב.

"בזמן שמחבלים מיידים אבנים על הבת שלנו בנסיעה שגרתית, האלוף פוקס מתרגל חטיפה של ילד פלסטיני ומתבלבל בין אויב לאוהב", אמרו הוריה, "בקלות יכולנו לשבת שוב שבעה! יש כאן אויבים שלא רוצים אותנו כאן! זה לא יעזור לאף אחד, אנחנו נחיה כאן, נגדל את ילדינו".
בנוסף קראו הוריה לממשלה ולצבא להתעורר ולהשיב את הביטחון לתושבי יו"ש: "אנחנו מצפים מהממשלה ומהצבא לתת ביטחון לכלל התושבים ביו"ש ולהתעורר מהר לפני שיהיה מאוחר".
