"הלב שלי נשבר": הזמרת והשחקנית סלינה גומז פרסמה אתמול (שני) סטורי באינסטגרם שלה, בו הגיבה לראשונה על המתרחש בישראל, 25 ימים לאחר פרוץ המלחמה. היא נמנעה מלהביע תמיכה חד משמעית באחד מהצדדים, ואף ציינה בפני 430 מיליון עוקביה: "הלוואי שהייתי יכולה לשנות את העולם, אבל פוסט לא יעשה זאת".

הכוכבת שיתפה את עוקביה כי היא לקחה הפסקה מהרשתות החברתיות, כיוון שהלב שלה נשבר למראה הזוועות, השנאה, האלימות והטרור המתרחשים בעולם. היא הוסיפה: "אנשים עברו התעללות, ורצח או כל מעשה אלימות לכל קבוצה הוא מחריד. אנחנו חייבים להגן על כל האנשים, במיוחד ילדים, ולעצור את האלימות, לתמיד".
לבסוף, כתבה גומז מבלי להתייחס באופן ישיר לאחד הצדדים: "אני מצטערת אם המילים שלי לעולם לא יהיו מספיקות לכולם. אני פשוט לא יכולה לסבול שאנשים חפים מפשע נפגעים. זה מה שעושה אותי חולה. הלוואי שיכולתי לשנות את העולם, אבל פוסט לא יעשה את זה".
