ללא הפסקה: מתקרבים לשבועיים של ימי לחימה כשגם היום אחרי 15 שעות של שקט יחסי בדרום, אזעקות נשמעו ביישובי הדרום והעוטף. לא היו דיווחים על נפילות.
סביבות השעה 13:00 בצהריים, אזעקות נשמעו בעיר אשקלון וביישובי העוטף לאחר שכמעט יממה שלמה הייתה מעין הפוגה לתושבים. מטח כבד נורה לעבר העיר אשדוד ונתיבות. בשום שלב, לא היו דיווחים על נפגעים.

בעיר שדרות דווח על שלוש נפילות בשטחים פתוחים, ללא פגיעה ישירה במבנה וללא נפגעים. כשבמקביל מערך הכטמ"ם (כלי טיס מאוישים מרחוק) פועל לסיכול פעולות הטרור של החמאס. המערך תקף מחבלים, אמצעי לחימה ותשתיות מבצעיות של ארגון הטרור. הוא הצליח גם לפגוע במשגרי רקטות שירו לעבר העוטף הישראלי בזמן אמת. בסך הכל מתחילת מלחמת חרבות ברזל תקף המערך כ-800 מטרות.
