accessibility-icon
share-icon
תקיפת צה"ל ברצועת עזה | צילום: פלאש 90
תקיפת צה"ל ברצועת עזה | צילום: פלאש 90

צה"ל השמיד רשת מצלמות שהוחבאה בדודי שמש לגילויי כלי טייס

יובל זוזוט עסיס

יובל זוזוט עסיס

כו תשרי ה'תשפד (11.10.23)

0

like

0

dislike

צה"ל תקף והשמיד מערכת גילוי מתקדמת שפיתח ארגון הטרור חמאס • כתוצאה מהתקיפה הוא שלל מחמאס את יכולותיו לייצר תמונת שמיים רחבה בניסיון לפגוע בכלי טיס • במקביל הבוקר התחדש שוב הירי לעבר יישובי העוטף


מלחמת 'חרבות ברזל' – היום החמישי: הלילה (בין שלישי לרביעי) צה"ל תקף ברצועת עזה והשמיד מערכת גילוי מתקדמת שפיתח ארגון הטרור חמאס אשר שימשה לצורך גילוי של כלי טייס מעל שטח הרצועה.

במשך שנים חמאס הקים רשת מצלמות איכותיות, שהוחבאו בתוך דודי שמש לאורך כל רצועת עזה, במטרה לזהות ולעקוב אחרי כלי טיס. אמש (שלישי), תוך דקות ספורות במטס ממוקד במספר יעדים, תקפו כלי טיס את כל האיתורים המשויכים לרשת זו.

תיעוד מתקיפת צה"ל ברצועת עזה | צילום: דובר צה"ל

כתוצאה מהתקיפה, צה"ל שלל מחמאס את יכולותיו לייצר תמונת שמיים רחבה בניסיון לפגוע בכלי טיס. הבוקר (רביעי) סמוך לשעה 8:00 התחדש הירי לעבר יישובי העוטף.

עקבו אחרינו גם ב-Google News