מלחמת 'חרבות ברזל' – היום החמישי: הלילה (בין שלישי לרביעי) צה"ל תקף ברצועת עזה והשמיד מערכת גילוי מתקדמת שפיתח ארגון הטרור חמאס אשר שימשה לצורך גילוי של כלי טייס מעל שטח הרצועה.
במשך שנים חמאס הקים רשת מצלמות איכותיות, שהוחבאו בתוך דודי שמש לאורך כל רצועת עזה, במטרה לזהות ולעקוב אחרי כלי טיס. אמש (שלישי), תוך דקות ספורות במטס ממוקד במספר יעדים, תקפו כלי טיס את כל האיתורים המשויכים לרשת זו.
תיעוד מתקיפת צה"ל ברצועת עזה | צילום: דובר צה"ל
כתוצאה מהתקיפה, צה"ל שלל מחמאס את יכולותיו לייצר תמונת שמיים רחבה בניסיון לפגוע בכלי טיס. הבוקר (רביעי) סמוך לשעה 8:00 התחדש הירי לעבר יישובי העוטף.
