accessibility-icon
share-icon
איתי לוקץ' | צילום: ולדה כצמן
איתי לוקץ' | צילום: ולדה כצמן

לוקץ': "אני נרקומן שמכור לאוכל, בתאבון אני כבר לא אאחל"

בר חיים

בר חיים

יג תשרי ה'תשפד (28.09.23)

8

0

like

0

dislike

"אני נרקומן שעובד בלעשות סמים, אני מכור לאוכל", שיתף הראפר לוקץ' וחשף כי החליט להפסיק לעבוד כמבקר מזון: "לא יכול לשלוט בהתמכרות שלי בזמן שאני מתפרנס ממנה" • הראפר מתכנן "להתאבד" על האלבום הבא שלו, מקווה הפעם להתמיד בנושא של האוכל ומקווה לטוב: "יודע שהשם שומר עליי"


בחודש פברואר האחרון פרסמנו ב'עכשיו 14' ריאיון מיוחד וחשוף עם הראפר איתי לוקץ', שם שיתף בכנות על דרכו המוזיקלית, ההתמודדות שלו עם סוגיית המשקל והתמודדות הנפש ואמר כי הוא "לא רוצה להיות הפוסטר בוי של השמנופוביה, אבל אין לו ברירה". אמש, מי שמתפרנס גם מביקורות אוכל ברשת, שיתף כי הוא חייב להפסיק עם זה, ואין לו ברירה.

"אני נרקומן. אני נרקומן שעובד בלעשות סמים", פתח בבום, "בוא נתחיל מהתחלה, שלום, אני לוקץ׳ ואני מכור. אני מכור לאוכל, מגיל קטן, התמכרות שמאוד קשה לנהל". לדבריו, בניגוד להתמכרות לסמים או לאלכוהול, התמכרות לאוכל זו התמכרות שצריך לנהל: "להפסיק לשתות או לצרוך אפשר, להפסיק לאכול? פחות".

maximize-image
הראפר איתי לוקץ' | צילום: ליאור קליין

הראפר שיתף כי לפני כמה חודשים הוא הלך ברחוב באחת המדרכות הקבועות שלו כשהוא יוצא לעשות הליכה, אך הוא נפל בתוך בור קטן ונפצע. "לא פשוט להיפצע במשקל שלי, שני שברים ברגל במשקל של 180 קילו גרמו לי לכאבים רבים ולעלייה חדה במשקל. היום אני בכאבים, הולך עם קביים, לא יכול לעשות הליכה של 200 מטר ואני רוצה לעשות שינוי", הוא שיתף.

"איזה שינוי?", שאל והשיב: "גדול מאוד. אני מפסיק להתעסק באוכל, זה לא אומר שאני מסכים שאנשים יכנסו לי לצלחת או ידברו איתי על המשקל שלי, זה פשוט אומר שבתור בן אדם שמכור לאוכל, אני מקבל את זה שאני לא יכול לרדת במשקל ולנסות לשלוט בהתמכרות שלי בזמן שאני מתפרנס ממנה".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Itay Lukach (@mc_lukach)

"אז אני רוצה לספר לכם קהל נהדר שלי, שאני אוהב ומעריך אותכם ושמעכשיו אין יותר 'לוקץ׳ הולך לאכול', לא יהיו גם התעסקויות באוכל במקומות אחרים", הכריז, "אני הולך להתאבד על קריירת הראפ שלי, שזה גם ככה מה שהכי חשוב לי ובינתיים אני אמשיך לעשות סקירות של בתי עסק שלא קשורים לאוכל, במטרה שכשיצא האלבום הבא מתי שהוא ב-2024 בעזרת השם אני אפסיק גם עם זה".

הוא הודה לכל מי שתומך בו ואמר כי הפעם הוא מקווה להתמיד: "אני בא עם אופטימיות מאוד זהירה, כבר ניסיתי המון פעמים והמון פעמים כשלתי, עדיין נשאר בי היבהוב של תקווה מסוימת ואני יודע שהשם שומר עליי אז נקווה לטוב. עד לפעם הבאה חברים, אני הייתי לוקץ׳. בתאבון אני כבר לא אאחל, מקווה שנתראה בהופעות שלי".

עקבו אחרינו גם ב-Google News