חברי כנסת מהקואליציה צייצו הבוקר "הכנסת לא תקבל בכניעה את רמיסתה". הציוצים מצטרפים לדבריה של חברת הכנסת טלי גוטליב שהתייצבה בדיון וטענה כי "בושה שדיון כזה בכלל מתקיים".

יו"ר ועדת החוקה שמחה רוטמן הגיע גם הוא לדיון והתייצב בשולחן הטוענים. רוטמן מייצג את עצמו בשלב הראשון של הדיון הבוקר בבג"צ, כך מסר עם פתיחת הדיון.
