"סתימת פיות": לאחר שנשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות, מנעה מארגוני המחנה הלאומי להצטרף לדיון שיתקיים בבג"ץ על ביטול עילת הסבירות במעמד 'ידיד בית המשפט', הגיעו הבוקר (רביעיי) פעילי ארגון הימין "אם תרצו" עם פלסטרים על פיותיהם, לאות מחאה על "סתימת הפיות" של חיות, כך לטענתם.
הפעילים "הזכירו לנשיאה את ניגודי העניינים הרבים שלה", ותהו כיצד האגודה לזכויות האזרח וארגון אדם טבע ודין אושרו בתור 'ידיד בית המשפט', אך לא נמצא מקום גם לארגון ימין להצטרף לדיון.
"מחאת הפלסטרים" מול ביתה של חיות, הבוקר | קרדיט: אם תרצו
ראש אגף משימות בתנועת אם תרצו, מתן ג'רפי, אמר: "מדובר בסתימת פיות בלתי נתפסת. ברצותה פותחת נשיאת העליון את שערי בית המשפט בפני ארגוני מחאה וארגוני שמאל, וברצותה נועלת את שערי בית המשפט בפני ארגונים המייצגים את המחנה הלאומי וסותמת למיליוני אזרחים את הפה. אי אפשר יותר להשלים עם הדיקטטורה של בג"ץ".
