ההוצאות של הישראלים בחודשי הקיץ באמצעות ארנקים דיגיטליים זינקו פי 5.5 לעומת יולי-אוגוסט בשנה שעברה היקף ההוצאות בארנקים דיגיטליים ביולי-אוגוסט הגיע לסכום כולל של 3.25 מיליארד ש״ח לעומת סכום של 598.4 מיליון ש״ח בלבד בתקופה המקבילה בשנת 2021. ההוצאות בארנקים דיגיטליים צמחו באוגוסט ב-13.8% לסכום כולל של 1.731 מיליארד ש״ח.
סמנכ"לית שב"א טלי הולנברג: "כ-90% מההוצאות באשראי באוגוסט דרך מערכת ה-EMV". נתוני חברת שב"א (שירותי בנק אוטומטיים), המנהלת את מערכת התשלומים הלאומית בכרטיסי אשראי בישראל, מצביעים על כך שהיקפי השימוש וההוצאות בארנקים דיגיטליים בישראל המשיכו לצמוח בקצב מואץ במהלך חודשי החופש הגדול יולי-אוגוסט.
סכום ההוצאות ברכישות באמצעות טלפונים ושעונים חכמים הסתכמו בחודש קיץ 2022 בסכום כולל של 3.251 מיליארד ש״ח, נתון זה מהווה עלייה בשיעור של פי 5.5 בהיקף ההוצאות לעומת התקופה המקבילה בשנת 2021 שבה היקף ההוצאות בארנקים דיגיטליים הסתכם ב-598.4 מיליון ש״ח. במהלך חודש אוגוסט 2022 נרשמה עלייה של 13.8% בהוצאות בארנקים דיגיטליים לעומת חודש יולי 2022. סכום ההוצאות באוגוסט עמד על 1.731 מיליארד ש״ח לעומת 1.519 מיליארד ש״ח ביולי.
