אתמול בערב (חמישי) הזמר עומר אדם הופיע בפני "מאוכזבי פארק הירקון" על במת הזאפה לייב פארק. זאת, במסגרת הופעות הפיצוי שנפתחו לקהל שהגיע לראותו בפארק הירקון אך התאכזב לנוכח הזמן הקצר של המופע. כחלק מהופעתו אתמול, שר את השיר "מרי לו" בגרסה מחודשת משלו, כמחווה מרגשת ל"מלך הפופ הישראלי", צביקה פיק ז"ל, שהלך לעולמו השבוע.
צפו בביצוע. קרדיט צילום: יח"צ
כזכור, צביקה פיק, מגדולי האומנים של ישראל בכל הזמנים הובא למנוחות ביום שני, בבית העלמין ברמת השרון. לבקשת המשפחה, הלוויה נערכה בחיק משפחתו והחברים הקרובים בלבד, ונסגרה לסיקור תקשורתי ולציבור הרחב. רבים במערכת הפוליטית ובעולם התרבות ספדו לו. "צביקה פיק שר ״מוזיקה ללב היא חודרת״, משפט שמתאר בדיוק רב את שיריו ומנגינותיו שחדרו ללב ולתרבות הישראלית והפכו לנכס צאן ברזל. הוא היה אמן מהפכני בדורו, מעמודי התווך של הפופ הישראלי. צביקה הלך היום לעולמו אך השירים והמנגינות שהותיר אחריו ימשיכו להתנגן עוד שנים רבות" כתב ראש הממשלה יאיר לפיד בעמוד הטוויטר שלו.

