מאוכזבי פארק הירקון, זה בשבילכם: הערב יעלה עומר אדם על במת הזאפה לייב פארק, במסגרת ההופעות שנפתחו לקהל הרחב שהגיע לראות אותו בפארק הירקון. כזכור, קהל גדול הגיע בחודש שעבר להופעתם של אדם וזמר הרגאטון ניקי ג'אם, שהתאכזב לנוכח הזמן הקצר של המופע.
אדם החליט לפצות את עשרות אלפי האנשים שטרחו להגיע להופעתו, ועל כך הצהיר בחשבון האינסטגרם שלו: "החלטנו ככה: אנחנו פותחים כמה מופעים (נעדכן בהמשך איפה), כמו שאנחנו אוהבים, בהם נוכל לשיר יחד ואוכל לראות אתכם איתי. אז כל מי שרכש כרטיס והיה בהופעה והתאכזב (וגם כל מי שרכש, היה ולא התאכזב) יוכל לקבל כרטיס חדש ללא עלות. אני חלק מכם ואתם ממני וכמו שעד היום לא אכזבתי (אני מקווה) אני לעולם לא אאכזב, נקודה!!". בהמשך פרסם אדם את תאריכי ההופעות החדשות: 18.8 ו-20.8 בלייב פארק ראשון לציון, כאמור.

לאחר הסערה: עומר אדם פרסם את תאריכי ההופעות בחינם
בתוך כך, הזמר שיחרר היום גם סינגל חדש – "צעקות" שנוצר בשיתוף פעולה עם טל טליסמאן, בן נון וגלעד marko מרקוביץ. אלו היו אחראיים על המילים, הלחן וכמו כן על העיבוד וההפקה המוזיקלית. הם גם כתבו עבורו את השיר "פסקול חיי", שהפך לאחד השירים האהובים של עומר ומלווה את פס הקול הישראלי.
