חיסול מוצלח במיוחד לארה"ב, שחיסלה באפגניסטן את מנהיג אל-קאעידה איימן א-זוואהירי במהלך מבצע מיוחד שיצא לדרך בסוף השבוע האחרון. נשיא ארה"ב ביידן אישר את החיסול במהלך הצהרה שנשא לתקשורת, בה הדגיש כי החיסול נעשה בהנחייתו. כזכור, א-זוואהירי נבחר להנהיג את ארגון הטרור בשנת 2011, מיד לאחר חיסולו של אוסמה בן לאדן.

המנהיג חוסל על ידי ה-CIA באמצעות מל"ט שפגע בו ישירות בזמן ששהה במרפסת ביתו. למעט מותו של המנהיג, טרם ברור האם נהרגו או נפצעו אזרחים נוספים בפעולת החיסול.

בכלי התקשורת בארה"ב דווח כי המנהיג מת מפגיעה של שני טילים מסוג RX-9, שמטרתם המרכזית פגיעה ביעד מבלי "לאבד פרופורציות" ולפגוע בסובבים אותו. הטיל המדויק מצויד בשישה סכינים ענקיים והוא שוקל סה"כ כ-45 ק"ג.
