איש צוות של הסדרה "חוק וסדר: פשע מאורגן" נהרג היום (שלישי) בניו יורק, בעת שנכח במקום הצילומים של הסדרה.
המשטרה המקומית סיפרה כי ההרוג הוא גבר בן 31 שעבד בתוכנית תור איש אבטחה. בן ה-31 נורה בסביבות השעה 05:15 בזמן שישב ברכבו בסט צילומי התוכנית בשכונת ברוקלין שבניו יורק, שעות לפני שהצילומים היו אמורים להתחיל.
הגבר בן ה-31, פונה לבית חולים ושם נקבע מותו. יש לציין כי, שמו עדיין לא הותר לפרסום וטרם נעצרו החשודים בירי, דבר שהביא לביטול הצילומים.
MORE 🚨: THE TV SHOW LAW AND ORDER: ORGANIZED CRIME WAS THE REASON FOR NO PARKING. FILMING WAS SUPPOSED TO START AT 6AM & THE INCIDENT HAPPENED AT 5AM. pic.twitter.com/Rcb2QvKdwP
— Brittany Cadet (@BrittanyCadetTV) July 19, 2022
הודעה משותפת של NBC ואולפני יוניברסל נמסר כי: "אנחנו נורא עצובים והמומים לשמוע שאחד מאנשי הצוות שלנו היה קורבן לפשע הבוקר. ומת כתוצאה מכך". עוד נאמר כי, "אנחנו עובדים עם רשויות אכיפת החוק המקומיות, בעוד שהן ממשיכות לחקור. לבנו עם משפחתו וחבריו ואנחנו מבקשים לכבד את פרטיותם".
