הרמטכ"ל אביב כוכבי עומד לבקר במרוקו. ביקור הרמטכ"ל מגיע על רקע ההתחממות ביחסים בין המדינות מאז חתימת הסכמי אברהם.
על פי הידווחים האחרונים, הרמטכ"ל אביב כוכבי צפוי לצאת ביום שני לביקור במדינה מזרח תיכונית שמנהלת קשרים עם ישראל. על פי ה"וול סטריט ג'ורנל", כוכבי נפגש עם בכירים בצבאות ערב במארס האחרון במצרים, ביניהם רמטכ"ל סעודיה. באותו חודש ביקר בבחריין, שם לפי דיווח ב"אילאף" נועד עם רמטכ"ל קטאר.
הביקור האחרון שהיה במרוקו הוא של שר הביטחון בני גנץ בנובמבר 2021 ושם חתם על מזכר הבנות ביטחוני. ההסכם כלל שיתוף פעולה ביטחוני עם מרוקו, שסיפק מסגרת עבודה ליחסי הביטחון בין שתי המדינות, ואפשר רשמית את תחילת שיתוף הפעולה הביטחוני.
