accessibility-icon
share-icon
צילום: תומר נאמברג פלאש 90
צילום: תומר נאמברג פלאש 90

הרצוג מגבה את הפגישה בין גנץ לאבו מאזן: "דבר חשוב ונכון"

מערכת C14

מערכת C14

כה טבת ה'תשפב (29.12.21)

0

like

0

dislike

״כאדם שמאמין בדיאלוג בכל התחומים של חיינו אני בוודאי חושב שהדיאלוג הזה הוא חיובי ואני חושב שעצם הפגישה הוא חשוב ונכון, במיוחד בתקופה שאנחנו מאותגרים ביטחונית באזור יהודה ושומרון", אמר הרצוג על פגישת גנץ-אבו מאזן אמש


נשיא המדינה יצחק הרצוג התייחס היום (ד') בוועידת כלכליסט לפגישת גנץ-אבו מאזן, אשר גררה ביקורת רבה מהימין, והביע תמיכה בשר הביטחון ובעצם קיום הפגישה.

״כאדם שמאמין בדיאלוג בכל התחומים של חיינו אני בוודאי חושב שהדיאלוג הזה הוא חיובי ואני חושב שעצם הפגישה הוא חשוב ונכון, במיוחד בתקופה שאנחנו מאותגרים ביטחונית באזור יהודה ושומרון ושיתוף פעולה בטחוני הוא חלק מהותי מהמלחמה בטרור", אמר הרצוג.

"אני גם חושב שאנחנו צריכים למצוא נתיבים לדו שיח עם העם השכן בכל דרך שיכולה לשפר את החיים של כולנו ושל כל העמים, ובוודאי להשתלב במרקם האזורי שמתפתח בצורה מרשימה", הוסיף הנשיא.

אלקין נגד גנץ: "לא הייתי מזמין הביתה אדם שמשלם לרוצחים"

אלקין נגד גנץ: "לא הייתי מזמין הביתה אדם שמשלם לרוצחים"

0
29.12.21|מערכת C14
עקבו אחרינו גם ב-Google News