accessibility-icon
share-icon
צילום: יונתן זינדל פלאש 90
צילום: יונתן זינדל פלאש 90

אלקין נגד גנץ: "לא הייתי מזמין הביתה אדם שמשלם לרוצחים"

מערכת C14

מערכת C14

כה טבת ה'תשפב (29.12.21)

0

like

0

dislike

ביקורת מתוך הממשלה על פגישתו של שר הביטחון בני גנץ עם ראש הרשות הפלסטינית אמש בביתו שבראש העין: "לא מייחס לה חשיבות גדולה. אני לא הייתי מזמין אלי הביתה מישהו שמשלם משכורות לרוצחי ישראלים"


שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין, מגיב הבוקר (ד') בריאיון לרשת ב' לפגישתו של שר הביטחון בני גנץ עם ראש הרשות הפלסטינית אמש בביתו ומותח עליו ביקורת: "לא מייחס לה חשיבות גדולה. אני לא הייתי מזמין אלי הביתה מישהו שמשלם משכורות לרוצחי ישראלים"

השר אלקין הוסיף כי בניגוד לחששות אין תוכנית מדינית על הפרק: "גם האמריקנים יודעים את זה. קשרים שוטפים עם הרשות הפלסטינית כן קיימים".

שר הביטחון גנץ נפגש הערב בביתו עם אבו מאזן

שר הביטחון גנץ נפגש הערב בביתו עם אבו מאזן

0
28.12.21|מערכת C14

כזכור, אמש נפגש שר הביטחון בני גנץ עם יו"ר הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס בביתו של גנץ בראש העין. השניים דנו בסוגיות הביטחוניות והאזרחיות השונות שעל הפרק, כך על פי הודעת לשכתו של גנץ.

בפגישה שערכה כשעתיים וחצי נכחו בנוסף מספר גורמים מישראל ומהרשות
עדכן גנץ את אבו מאזן כי בכוונתו להמשיך לקדם צעדים בוני אמון בתחום הכלכלי והאזרחי, כפי שסוכם בפגישתם הקודמת.

בליכוד תקפו בחריפות את דבר הפגישה, שאיננה הראשונה בין גנץ לאבו מאזן: "הממשלה הישראלית-פלסטינית של בנט מחזירה את אבו מאזן והפלסטינים לסדר היום. ויתורים מסוכנים לביטחון ישראל הם רק עניין של זמן. ממשלת בנט-סער-לפיד מסוכנת לישראל".

עקבו אחרינו גם ב-Google News