בהצלחה! כתב חדשות 14 ושליחנו באירופה, נתי לנגרמן ייצג את מכבי וורשה ב'אולימפיאדה היהודית' שתיפתח בשבוע הבא בישראל.
לנגרמן בן ה-26 שבימי שגרה משמש כבר מזה כשנתיים ככתב הערוץ באירופה – יחליף את החליפה והעניבה בבגדי ספורט כאשר ישחק עבור מועדון מכבי וורשה במכבייה הקרובה. לנגרמן ישתתף בענף הטניס בקטגורית ה-OPEN. המשחקים יתקיימו בישראל בין ה-1-14.7, 2026.

לנגרמן יהיה הנציג היחיד של מכבי וורשה במשחקים, לאור כך שמשלחות רבות ביניהן זו של פולין נדרשו להתאים את עצמן ולצמצם את מספר המשתתפים כתוצאה מהמתיחות הביטחוניות במזרח התיכון. אותה מתיחות גרמה לדחיית המכבייה מהשנה שעברה.
מארגני המכבייה מצפים לבואים של כ-5,000 ספורטאים וספורטאיות יהודים, מחציתם מישראל ומחציתם משארר מדינות העולם.
מכבי וורשה החלה להשתתף במשחקי המכבייה כבר מהמהדורה הראשונה ב-1932 כשהיא צוברת מדליות רבות והישגים בענפי ספורט שונים. לאחר הפסקה בת כמה עשורים, בשנים האחרונות התחדשה פעילות המועדון יחד עם הצמיחה בחיים היהודיים בפולין.

בריאיון מיוחד ל-C14 אמר נתי לנגרמן: "JAZDA POLSKA! אני שמח ומתרגש לייצג את מכבי וורשה במכבייה הקרובה. אגיע בקרוב לארץ אחרי מחנה אימונים אינטנסיבי ואשתדל לייצג את פולין בכבוד. אני מוקיר תודה למועדון וגם למדינה שמהווה בית בטוח ליהודים ולישראלים בשנים האחרונות. בנוסף, ההשתתפות תהווה עבורי סגירת מעגל: ענף אחד של משפחתי הגיע מפולין".
עוד הוסיף לנגרמן: "אני אמנם מייצג את פולין אחרי שגרתי בצרפת, אבל הלב נשאר בישראל – וזו הסיבה שאני שמח כל כך להגיע למשחקים שיתקיימו בישראל. מהות המכבייה היא הקשר בין המדינה היהודית היחידה בעולם ליהדות התפוצות – קשר שאי אפשר לשבור, בטח בתקופה הזו אחרי השנתיים וחצי האחרונות. נתראה על המגרש".
מאצ'יי מוריץ, מכבי וורשה: "נאחל לנתי בהצלחה רבה במשחקים! שמחנו לקבל אותו למועדון ואנחנו בטוחים שהוא ייצג אותנו בכבוד"

