יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, שיתף בהתמודדות רעייתו רויטל עם מחלת האלצהיימר, באירוע השקת ספרו החדש שהתקיים היום (שישי) במרכז הישראלי לאלצהיימר. "הייתי נותן הכל כדי להתחלף עם רויטל", אמר גנץ, "שהיא תשב כאן, ואני אתמודד עם מה שהיא מתמודדת איתו".

השיח באירוע נסוב גם על טבח השבעה באוקטובר שביצע ארגון הטרור חמאס, ועל אתגרי שיקום עוטף עזה. גנץ אמר כי סיפורה של משפחתו הוא "הסיפור של כולנו", המבטא את החוסן הישראלי מול כל אתגר, אישי וקולקטיבי.

בני גנץ חושף את מחלת האלצהיימר של אשתו: "זו לא פרידה"
גנץ הסביר כי ההחלטה לחשוף את הסיפור האישי נבעה מהצורך להעלות את המודעות למחלה. "לא היה לי פשוט לצאת עם הסיפור של רויטל", אמר, "אבל אחרי שיצאנו עם הסיפור, נדהמתי לגלות כמה רחבה התופעה". הוא הוסיף: "גם אם נצליח לעזור לאדם אחד להתמודד עם המחלה הקשה הזו, הצלחנו".

במהלך האירוע הוכרז כי כל הכנסות הספר ייתרמו למרכז הישראלי לאלצהיימר, לדברי מנכ"ל המרכז, ניתאי אליאש. אליאש הודה לגנץ על העלאת המודעות והודיע כי המרכז פועל להקמת שלוחה חדשה בדרום הארץ, לטובת תושבי האזור.
