ג'וסלין אן דילבסקי בת ה-3 הלכה לעולמה ב-19 בפברואר 2025 בבית המשפחה בקורינת', ניו יורק, כתוצאה מהזנחה פושעת של הוריה, מת'יו בן ה-34 וסמנתה בת ה-33 דילבסקי. מותה של הפעוטה, שנחשף לאחר שחוקרים מצאו את הדירה בתנאי מחיה בלתי נתפסים, הוביל להודאתם באשמת הריגה ברשלנות פושעת מוקדם יותר השנה ולגזירת עונש מאסר מרבי של עד ארבע שנים לכל אחד.

במהלך החקירה, גילו חוקרי המשטרה מציאות מזעזעת. על פניה ועל קרקפתה של ג'וסלין נמצאו חרקים רבים, ועדויות מהשטח תיארו רגע שבו ג'וק נפל מתוך כובע החורף שלה בעת שהוסר מראשה. מצב שיניה של הילדה הוגדר על ידי החוקרים כ"רקוב ושחור".

על פי השריף המחוזי ג'פרי בראון, הילדה אובחנה כסובלת מאנמיה קשה שגרמה לנזק בלתי הפיך ללבה ולאיבריה הפנימיים כתוצאה מהזיהום הטפילי, והיא אף טופלה בתרופה ללחץ דם מסוג "קלונידין", שלא הייתה מיועדת לה. השילוב בין גורמים אלו הוביל למותה. הדירה עצמה הייתה גדושה באשפה ופסולת עד כדי כך שהמבנה הוכרז כבלתי ראוי למגורים וגונה.
השופט ג'יימס דייוויס ממחוז סרטוגה לא חסך את שבטו מההורים בעת הקראת גזר הדין. ביום שני האחרון אמר למת'יו דילבסקי: "התפקיד היחיד שלכם היה לשמור עליה בטוחה. היא הייתה בת שלוש, ואתם נכשלתם בדרך המחרידה ביותר. זה היה מחדל שניתן היה למנוע לחלוטין".

בתגובה, מת'יו הילל וטען כי הוא מתחרט על כך שזה לא הוא שמת במקומה וציין: "אני עדיין רוצה למות כדי שאוכל להיות איתה". סמנתה דילבסקי, שנידונה ב-8 ביוני על ידי אותו שופט, שמעה ממנו דברים קשים לא פחות: "הבת שלכם סבלה לאורך זמן רב. אפילו הילדים האחרים יכלו לראות שהיא סבלה בגלל ההזנחה שלכם. זה מתנה להביא ילד לעולם. היו לכם כמה ילדים, וכולם סבלו מידיכם".
סמנתה הודתה בכישלונה ואמרה בבית המשפט: "בתור האמא שלה, החובה שלי היא להגן עליה מפגיעה, ונכשלתי". המקרה המזעזע חושף מחדל הורי רחב היקף. לשני ההורים נאסר כעת ליצור כל קשר עם ארבעת ילדיהם הנוספים ששרדו עד לשנת 2038.
