שר החוץ גדעון סער שוחח היום (שלישי) עם נשיאה הנבחר של קולומביה, אבלרדו דה לה אספריאלה, שחזר והדגיש את מחויבותו לחיזוק הברית בין המדינות. השיחה, שהתקיימה לאחר ניצחונו של דה לה אספריאלה בבחירות, מבססת את הציפייה להמשך שיתוף פעולה הדוק בין ישראל לקולומביה.

במהלך השיחה, בירך השר סער את הנשיא הנבחר על ניצחונו בבחירות, וציין כי הוא יוצר תקווה ואפשרות לעתיד טוב יותר לקולומביה ולאזרחיה. סער איחל לדה לה אספריאלה הצלחה בתפקידו החדש.
הנשיא הנבחר דה לה אספריאלה חזר על מחויבותו לברית בין ישראל לקולומביה, והדגיש כי היא תהיה 'חזקה מאי פעם'. מחויבות זו, לדבריו, באה לידי ביטוי גם במהלך מערכת הבחירות בארצו.
מנגד, שר החוץ סער הדגיש את 'רצוננו העז לביסוסה של הברית בין המדינות לרווחת שני העמים'. הוא הוסיף כי 'נעשה זאת ביחד – קולומביה וישראל – ובגדול!'
