accessibility-icon
share-icon
אבלארדו דה לה אספרייה | צילום: שאטרסטוק
אבלארדו דה לה אספרייה | צילום: שאטרסטוק

נשיא קולומביה לסער: "הברית עם ישראל תהיה חזקה מאי פעם"

דסק C14

דסק C14

לפני כשעה

6

like

0

dislike

שר החוץ גדעון סער שוחח עם נשיאה הנבחר של קולומביה, אבלרדו דה לה אספריאלה, ובירך אותו על ניצחונו בבחירות • הנשיא הנבחר חזר על מחויבותו לברית חזקה בין המדינות • סער הדגיש את הרצון לביסוס הקשרים לרווחת שני העמים


שר החוץ גדעון סער שוחח היום (שלישי) עם נשיאה הנבחר של קולומביה, אבלרדו דה לה אספריאלה, שחזר והדגיש את מחויבותו לחיזוק הברית בין המדינות. השיחה, שהתקיימה לאחר ניצחונו של דה לה אספריאלה בבחירות, מבססת את הציפייה להמשך שיתוף פעולה הדוק בין ישראל לקולומביה.

maximize-image
שר החוץ גדעון סער | צילום: שלו מן

במהלך השיחה, בירך השר סער את הנשיא הנבחר על ניצחונו בבחירות, וציין כי הוא יוצר תקווה ואפשרות לעתיד טוב יותר לקולומביה ולאזרחיה. סער איחל לדה לה אספריאלה הצלחה בתפקידו החדש.

הנשיא הנבחר דה לה אספריאלה חזר על מחויבותו לברית בין ישראל לקולומביה, והדגיש כי היא תהיה 'חזקה מאי פעם'. מחויבות זו, לדבריו, באה לידי ביטוי גם במהלך מערכת הבחירות בארצו.

מנגד, שר החוץ סער הדגיש את 'רצוננו העז לביסוסה של הברית בין המדינות לרווחת שני העמים'. הוא הוסיף כי 'נעשה זאת ביחד – קולומביה וישראל – ובגדול!'

עקבו אחרינו גם ב-Google News