היום הסתיימה עדותו של ראש הממשלה נתניהו במשפטו. שנה וחצי של עדות. תשעים ושמונה ימי דיונים. העדות הארוכה ביותר של נאשם במשפט פלילי בישראל. בסיום העדות, ראש הממשלה הפנה את דבריו לשופטים עם אמירות חריפות על התנהלות תיקיו, אלה הם עיקרי הדברים מדבריו.

10 שנים בתוך המדמנה הזו, 10 שנים שהם שלחו אנשים לפיליפינים לבדוק עוזרת בית שהייתה לנו, שלחו אנשים לארה"ב, אירופה, אוסטרליה, הפכו את העולם כולו. זה לקח צוות ענק שנדרש לזה, עם הון עתק. המטרה הייתה אחת – לשרוף בברזל ולמצוא משהו ולא מצאו שום דבר. לא קרה דבר כזה, למיטב הכרתי, בעולם החופשי. מאמץ כביר כזה, מה שהיה צריך להיות אכיפת החוק, נקרא לזה הפיכת החוק. מאמץ אדיר להפליל.
יש זכויות הפרט על בסיס זכויות הנחקר. כל מקורביי, משפחתי, מעגלים עצומים, כמעט כל מי שעבד איתי, הביאו אותם לחקירות, הזהירו אותם, חקרו באזהרה.
הרסו משפחות, והרבה. לא רק שלי. של המון אנשים. הרסו משפחות.

"תן לנו משהו על נתניהו". לא חיפשו עבירה, אלא חיפשו אדם. לא מצאו מעטפות כסף. לא מצאו רגולציה שסידרנו. ההיפך הגמור. ניסו לייצר עבירה. יצרו עבירה.
עברו משליטה בערוץ, לסיקור אוהד, ואחר כך לפגישה, היענות חריגה.
מביאים אותי כאן. מירוץ של ציד מטורלל ומטורף. היחיד שנלחם בכל הכוח והכלים נגד הדבר הזה, הוא זה שמובא כאן לדין. אנשים מודים. אני לא צריך כלום. הפרת אמונים זה לסחוט עדים. לשים בפשפשים. לאיים עליהם. זה לא יכול להיות בדמוקרטיה. לוקחים את תוכנת הריגול הזו, שמים אותה על עשרות ומאות אנשים.
אנחנו לא במדינת משטרה. זה חבוי בהר חוצבים. לא נוגעים בזה.

שמים גדרות סביב מערכת אכיפת החוק כדי שלא יגלו מה ניסו לעשות כאן. אחרי 10 שנים של גיהינום. אין מילה אחרת. אני מנסה להוביל את המדינה הזו במכשולים לא פשוטים, מול האתגרים הכי גדולים שיש כרגע בין המדינות. לראות את הדבר הזה. הדבר הנבזי, השקרי והמרושע הזה. שמכוון בעצם לא רק לפגוע בזכויות הפרט, אלא בזכות הציבור כולו.
אי אפשר להחזיר 10 שנים אחורה. לא את עשרות המשפחות שנפגעו ועדיין נפגעות. את השנים האלה אי אפשר להחזיר אחורה. אני רוצה להגיד את האמת. ההחלטה בידיכם. להביא אמת לציבור. האמת. ורק הצדק. עד כאן דבריו של ראש הממשלה נתניהו. כעשור אני מלווה את חקירות נתניהו מהרגע שיצאו לאור, את הדברים הללו חשוב שהציבור יכיר. כל שנותר לי לקוות שאכן הצדק ישמע ויעשה.
