השר לשעבר מטעם הליכוד גלעד ארדן הודיע היום (רביעי) על התפטרותו מדירקטוריון התעשייה האווירית. לדבריו, הוא עומד "בפני ימים של החלטות" ולכן בחר לעזוב את תפקידו.

ארדן עדכן כי לאחר הישיבה עם חברי הדירקטוריון הוא יודיע רשמית לשרים על התפטרותו, וציין כי הגיע במטרה לכהן כיו"ר – אך התהליך היה לדבריו "לא נעים". עוד טען כי הוא בטוח שבועז לוי מי שיחליף אותו בתפקידו – הוא הבחירה המתאימה ביותר, ומסר כי ימשיך להיות "חייל ושליח" של התעשייה האווירית והתעשיות הביטחוניות בכל תפקיד שימלא.
ככל הנראה הרקע להתפטרותו הוא מועד הבחירות המתקרב. כזכור, פרסמנו לראשונה לפני כחודשיים כי ארדן, שכיהן בעבר כשגריר ישראל בארה"ב וכשר לביטחון הפנים, בוחן את דרכו חזרה לפוליטיקה. בין האפשרויות שעל הפרק – מגעים עם משה כחלון להקמת מפלגת ימין חדשה, ואף בחינת ריצה משותפת, חרף הכחשות קודמות מצד השניים. במקביל, ארדן מקיים מגעים עם יולי אדלשטיין ועם שרן השכל.
